maandag 4 februari 2013

Maandag... Ja in België zou ik geen zin hebben om op te staan en naar school te gaan. Maar hier sta ik graag op en ga ik heel graag naar mijn stage. Mijn dag ging heel erg snel doordat er weer nieuwe collectie binnenkwam en we daar de hele voormiddag mee bezig waren. Toen ik mijn lunch ging eten was het 13 u. Ik heb een uur middagpauze waardoor ik na mijn lunch nog maar 2 uurtjes moest werken. Ik mocht een kwartiertje vroeger naar huis dus dat was ook een meevaller. Deze avond heb ik ook lekker gegeten, ik heb zelfs bijgenomen. Ja het eten wordt hier alleen maar beter! En vrijdag als afsluiter zal ik voor het gezin iets uit België koken. Ik ben er alleen nog niet uit wat ik voor hen zal maken. Hopelijk lusten zij het Belgische eten.
Nog maar 4 daagjes en ik ben al terug in België, wat vliegt de tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten