dinsdag 5 februari 2013

Ik kan het leventje hier wel gewoon worden. Om kwart voor 9 opstaan, aankleden en eten. Dan tegen half 10 naar mijn werk vertrekken zodat ik om 10 uur kan beginnen. 's Middags een uurtje pauze en dan nog tot 4 uur werken en met een beetje geluk half 4. (vandaag was het zelfs 3 uur) Thuis komen, douchen, eten en ontspannen. Ja, zo mag het voor mij elke dag zijn.
Genoeg over mijn luxeleven hier in Zweden. Vandaag heb ik lekker gegeten. Ik had mijn eerste tête-à-tête met Joel, omdat Pea en de kindjes al hadden gegeten. Joel had voor mij gekookt en daarna hebben we dat samen opgegeten. Hij had een soort worst in tomatensaus gemaakt en dat met rijst (nu ik het zo schrijf lijkt het niet lekker, maar dat was het wel!).
Morgen wordt het nog een rustig dagje thuis, donderdag gaan we naar de film en vrijdag kook ik voor het gastgezin en zullen we al afscheid moeten nemen. Ik ga het hier wel missen en het gezin ook! Zij zijn echt heel lief voor mij!

1 opmerking:

  1. Fijn te lezen dat alles goed verloopt en dat je hartelijk ontvangen wordt in het Zweedse gezin, Shana. Geniet nog met volle teugen van je luilekkerleventje daar!

    Groetjes, Mr. Driesen

    BeantwoordenVerwijderen