zondag 3 februari 2013

Het weekend is voorbij en daarmee ook de eerste week. Ik heb dit weekend veel leuke dingen gedaan.
Vrijdag zijn we met de hele groep en de Zweden gaan bowlen. Winnen is me niet gelukt maar het was heel leuk.
Op zaterdag zijn we met de groep naar Stockholm geweest. We zijn 's morgens met de trein vertrokken. In Stockholm zijn we met een trap naar boven gegaan (normaal doe je dit met een lift maar die werkte niet). We hebben hele mooie foto's van het uitzicht kunnen maken. Toen we terug beneden waren zijn we iets gaan eten. Na het eten zijn we in kleine groepjes Stockholm gaan verkennen. Er zijn heel veel leuke winkeltjes en ook hele leuke kledingwinkels! Om half 4 moesten we in het Nordic Sea Hotel zijn, om een bezoek te brengen aan de Icebar. De Icebar is een bar in ijs. Alles is er van ijs: de muren, de "stoelen", da "tafels", de bar en ook de glaasjes waar we uit dronken. Het was er niet zo koud, - 5 graden. Het was een leuke ervaring. Nadien zijn we terug naar huis gegaan.
Vandaag, zondag, ben ik met mijn gastgezin naar het meer geweest. Daar hebben we geschaatst tot aan een eiland. Op dat eiland hebben we een boterhammetje gegeten en een warme chocomelk gedronken. Het was echt heel erg leuk. Nienke kan al heel goed schaatsen dus heb ik de hele tijd met haar geschaatst. Imke was al snel moe en zat in de slee. Maar iedereen vond het leuk en toen we thuis kwamen waren we allemaal heel erg moe.
Ik heb dus een leuk weekend achter de rug. Nu nog 5 volledige dagen die waarschijnlijk snel voorbij zullen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten